Garantie
Vrijwaring
De klant vrijwaart Media Tok tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door Media Tok geleverde producten en/of diensten.
Gaat uw aankoop sneller dan verwacht kapot? Dan hebt u vaak recht op reparatie of vervanging van uw product. Dat noemen we garantie. Er zijn 3 soorten garantie: verkopersgarantie, fabrieksgarantie en wettelijke garantie. Verkopersgarantie en fabrieksgarantie krijgt of koopt u soms bij uw product.
Media Tok garantie: Alle producten die een garantieperiode hebben minder dan 1 jaar behoren tot de Media Tok garantie. Deze garantie krijgt u meestal op de B en outlet producten. Als u bij uw product met deze soort garantie een defect plaats heeft gevonden. Dan kunt u een reparatie aanmelden via de icon reparatie rechtsboven in ons website. U vult de benodigde informatie in en krijgt u later een mail met het verdere beleid.
Fabriek garantie: Alle producten die een garantieperiode hebben van 2 jaar of meer zijn producten met fabriek garantie, Bij deze garantie dient u contact op te nemen met de fabrikant. Dat kunt u doen door naar de website te gaan van de fabrikant en een reparatie melding te maken.
Wettelijk garantie: Heeft u een product gekocht die na de garantieperiode stuk is gegaan? Dan repareren wij het ook voor u, maar een deel van de reparatiekosten moet u betalen. Dat komt omdat het product vernieuwd wordt en krijgt dus langere economische levensduur. De kosten zijn afhankelijk van hoe langere de economische levensduur van het product is verlengd.
Beperkte
garantie
Sommige onderdelen, accessoires of producten hebben een korte garantieperiode.
Zoals bijvoorbeeld oplaadbare batterijen, accu’s, waterkokers, mixers etc.
Geen
garantie
Defecten veroorzaakt door
normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig
onderhoud vallen niet onder de garantie.
Vervangende
product
Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren, dan krijgt u een vervangend artikel aangeboden. De aankoopprijs kan dus verschillen van de prijs van het oorspronkelijke product dat hangt aan het product die u krijgt aangeboden; het verschil kan wel in rekening gebracht worden als u daar mee akkoord gaat. Soms krijgt u een bedrag terug wanneer u ervoor voor een minderwaardig artikel kiest.
Niet gerepareerd binnen een redelijk termijn?
Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren of vervangen dan krijgt u uw gehele aankoopbedrag terug.
Wettelijke garantie
Geen garantie
Defecten veroorzaakt door normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig onderhoud vallen niet onder de garantie.
Niet gerepareerd binnen een redelijk termijn?
Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren of vervangen dan krijgt u uw gehele aankoopbedrag terug. De termijn hangt af van het product en de reparatie die ze nodig heeft.
Producten die door eigen schuld zijn stuk gegaan bent volledig verantwoordelijk voor. Denk aan een wasmachine die in de badkamer is gezet en in aanraking is geweest met vocht of water.
Voor meer informatie kunt contact opnemen met onze klantenservice (whatsapp: 062684484403) of via de chatbot op de website.